tisdag 26 maj 2009

De här med att sluta röka...


ja jst de där med att jag ska sluta röka, jag tror nog inte att de kommer att gå så bra... För de första så tror jag inte att jag mår tillräckligt bra för att göra de och sen igår kväll när jag låg i sängen så tänkte på att jag skulle sluta idag men jag fick verkligen panik bara tanken på att vara utan cigg fick mig att må riktigt dåligt och ju mer jag tänkte på de desto mer panik fick jag och började kallsvettas. Hade en cigg imorse som jag tog sen va jag iväg och jobba så kom jag att tänka på att jag inte hade några cigg och då blev de samma sak som igår igen. Hur kan dom där jäkla canerpinnarna va så extremt beroende framkallande de är ju helt galet. och sen att man börjar med skiten också. Fan ciggen har tagit över mitt liv :/ Och även om de känns pinsamt att säga de så älskar jag att röka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar