lördag 2 maj 2009

Stugan och mys

Igår så började dagen med att jag och Tina åkte in till Örebro för att hämta Nellie, sen så åke vi hem till mamma och pappa så stanna jag kvar där. Sen så åkte jag, wille mamma och pappa upp till sugan riktigt mysigt :) Jag och mamma gick runt och kratta i endast bh och trosor haha vilken jävla syn de va tur att de inte kom nån sen så va de dax att diska allt efter vintern och de tog ju sin lilla tid fy fan vet inte hur länge vi stog där haha och de va ju inte lite disk heller, men fan va duktiga vi kände oss när vi va klara, hehe skönt de känns när man gjort lite nytta ;P hehe...Vi va väl tbax hos mamma och pappa igen runt 19 tiden, och då höll Eric, Alex och Tobbe på att grilla så då blev de mat mhmhmh va gott de va =)
Wille, mamma o pappa kolla på tv medans jag satt med dom andra och drack lite vin sen så kom de lite mer folk, nice nice :P
Ne fan nu har jag suttit och försökt komma på va jag ska skriva hur länge som helst och mitt huvud är verkligen inte med idag, skriver säkert lite mer senare, ska ju va barnvakt åt Nellie ikväll också=)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar