söndag 3 maj 2009

;P

Skrev ju igår att de skulle bli en tidig kväll igår men så blev de ju inte riktigt, Kalle och hans bror kom hem till mig igår kväll och dom va ju inte direkt snabba haha tror att kl hann att bli typ halv tolv innan dom kom och då blev de att glo på film, den gröna milen och halva pineaple express. Snacka ju med Tina ett ex antal gånger också haha så jobbigt med fulla människor ibland hehe men va gör man inte för sina vänner jo man sitter och låtsas att höra va dom säger och bara håller med för att få ett slut på samtalet haha... Jag fick iaf sova några timmar innan Nellie vaknade och ville ha välling, sen blev de dax att klä på både henne och wille kläder och traska ner till tempo haha ett helt projekt att göra de när man har en i vagen och en trottsig wille som absolut vill köra vagnen haha...Men dom är för rara iaf =)
När Kalle och Hasse dragit så somna både jag och Nellie och Wille kolla barnprogram =) Sen drog vi upp till stråssa och hämta Tina och Nicklas, dom två mådde väl mindre bra idag haha ;P
Annars så har jag inte gjort så mycke idag, sitter hemma hos mamma o pappa just nu och snart så kommer väl Kalle hit =) Mysmys ;)
Ne nu ska jag svulla godis och cola mh mh mh

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar