onsdag 27 maj 2009

Åhhhh neeeeeej.........

...så jäkla pinsamt. Idag så skulle de egentligen va min sista dag på scanspac, men så blev de inte för de har vart massa krångel så jag ska jobba kvar där tillsvidare, och de hade ju såklart jag glömt att säga till dom. så när jag ska gå därifrån så får jag en jättefin stor buket med blommor och ja va säger man? Jag blev helt knallröd i fejjan och tyckte de va hur skämmigt som helst och nervös som jag blir så kläcker ur mig "ja just de ja de blev massa krångel så jag ska jobba kvar här tillsvidare, shit va de här är pinsamt" men men iaf hon som jag får blommorna av lugnar mig och säger att hon har gjort samma sak då hade hon slutat och dom hade haft avskedsmiddag och så..sen två veckor senare så va hon tbax på jobbet... de hjälpte ju iaf lite men jag hade verkligen ingen aning om vart jag skulle ta vägen, de är sånn stunder man bara vill kunna bli osynlig och springa fort som fan därifrån hahaha... haha men nu efteråt så är de faktist ganska kul och tänka på... pinsama grejer är nog bland de roligaste som finns även om de är jobbigt just då.. men efter så kan de ge många trevliga skratt ;) haha


Pussisar


Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar