fredag 22 maj 2009

22 maj

Blää jag är så sjukt trött och mitt hövve håller på att sprängas i småbitar snart gaaah blir galen fy fään.... Igår när jag va hos pillis så kolla vi på film efter att vi vart i stallet haha skönheten och odjuret den är ju för rar den filmen haaha finns fan iget bättre än diseny ^^ hehe sen så drog jag iaf in till örebro och träffa Lollo och Milla en sväng :) Sen vidare till Kalles pappa och de va ju en historia för sig att hitta dit haha... men kom ia fran tillslut sen blev de att åka in till stan igen då drog vi till Nicklas och satt där och drack lite... Och nu sitter jag hemma hos Kalle och drygar haha....

Jag känner att träningsvärken från ridningen igår kommer smygandes också..haha men de är lätt värt de ^^


Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar