fredag 15 maj 2009

Försov mig :/

Shit va trött jag är lyckades försova mig idag gaaah haha men inte så ovanligt för att va mig så har ringt till dagis och sagt att wille börjar senare så snart är de dax att åka sen dra vidare och jobba.... När jag vart i glanshammar så ska jag med mamma en sväng och handla sen är de jobb efter de med... Ikväll så blir de nog att sitta hemma hos mamma och pappa och bara ta de lugnt, har ju wille så de blir en lugnt helg de här men de kan va skönt att bara slappa lite...
Igår så hade jag och wille damp på varandra Båda två va skitförbannade och skrek och tårarna sprutade. Pappa tog wille en stund då så att både han och jag kunde lugna ner oss... Eftersom jag hade väntat med dagisarna så åkte ajg iväg och jobbade för att lugna ner mig, de hjälpe lite iaf... När jag kom hem så hade Alex och Kalle kommit hit så då blev jag iaf på bättre humör och tillslut så fick jag tillomed fram ett smile.. hehe... <3
Ne ska dra nu.
Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar