söndag 21 februari 2010

sötaste wille =)


Förut när jag skulle lägga wille så skulle han titta på film, så jag sa åt han och välja en, haha va chockad jag blev när han kom med en film som handlar om matlagning som jag har fått av mamma för hur länge sen som hellst haha han är ju så sööt :)

Sen så har jag upptäckt att jag flagar som fan i mellan tuttarna haha, så hoppas de slutar snart så ska jag sola igen haha..

Om man kanske skulle ta och lägga sig snart ska in till örebro imorgon och lämna wille hos sin farmor sen ska jag till mormor och käka lunch innan jag ska iväg till glanshammar och jobba... Har 2,5 timme extra jobb varje dag hela den här veckan så de känns bra, även om vissa dagar kommer bli ganska långa men de blir ju roligare när lönen kommer :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar