tisdag 16 februari 2010

Gubben som gjorde min dag!

Haha jag måste ju berätta att jag va in till Örebro en snabbis förut, jag står utanför pressbyrån och snackar med Nicklas om nånting som stod på en löpsedel medans Tina va inne för att handla nånting.. Jag står iaf där och snackar och röker, och helt plötsligt så kommer de en gubbe och sätter sig i hörnet och påtänd så ini helvete verkar han också vara, ungefär samtidigt så kommer Tina ut, gubben han börjar iaf att slöddra om nånting och jag står där och glor på honom med munnen halvt öppen och fattar inte ett jäkla skit av de han säger.. Tina tittar på mig och vi börjar as garva ungefär samtidigt så vi går där ifrån haha och Tina lilla raringen står mitt på stan dubbelvikt av skratt, tårarna sprutar och hon kan knappt andas haha.. Hur som helst gubben hade iaf frågat mig om cigg...Den påtända, gamla fula gubben förgyllde iaf våran dag med ett verkligen gott och långt skratt!! HaHa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar