måndag 22 februari 2010

Jävla Bil Jävel

Usch och fy vilken dag de har vart hittills börja med att jag och wille skulle åka in till örebro och hur tror ni de gick? Jo de gick inte alls för bil helvetet starta ju inte..åhhh fan va arg jag blev och som vanligt när de är nått med bilen så ringer jag till pappa och skäller, fast de är inte meningen att jag ska skälla på honom för de är ju inte hans fel att bilen krånglar men av nån anledning så råkar de alltid va han som råkar ut för mina aggressioner, sorry pappa :/
Fick iaf ringa till min chef och säga att jag inte kunde åka ut till glanshammar och jobba sen ringa mormor och berätta att jag inte kunde käka med henne idag.. Sen fick jag även ringa willes farmor och säga att de inte va säkert att wille kunde komma, men tillslut så lyckades jag kunna låna Tina och Nicklas bil en snabbis för att köra in wille, så fick jag mat där mycke gott, tack Eva :) hehe...nu sitter jag här och dricker te och strax ska jag iväg och jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar