söndag 28 februari 2010

=)

Idag så va jag och Wille iväg till mejk och skulle se om vi hitta några krukor till sovrummet vilket vi så klart inte gjorde.. Så vi drog upp till Tina och fika och satt där hela eftermiddagen, wille fick nordens raseri utbrott så jag kan tänka mig att typ halva Linde hörde de.. Tillslut blev han iaf lugn efter att skrikit i typ en timme.. Jag och Tinis satt och spela massa kort och snacka skit..

Runt halv 8 så drog jag och Wille och mötte Madde och köpte pizza och åkte hem hit och svulla lite.. sen blev de film, chips och vin :) När filmen va slut kolla vi på massa kort haha... Nu har hon iaf typ nyss gått hem så nu sitter jag här och tråkar igen haha blir väl att kolla på nån mer film eller så innan jag kan sova :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar