söndag 21 februari 2010

21 Februari

Dålig uppdatering idag... men men va har hänt idag? inte mycke kan jag ju säga, lämnade Wille hos Tina så åkte jag till frövi och fixa lite, när jag kommer tbax till Tina såå ja gissa va hon och Nicklas gjort, jag fick iaf en chock, Wille hade inget hår kvar på huvudet, eller jo lite hade han ju kvar men dom hade iaf rakat han och han blev så söt =) Fattar inte hur dom fick honom att gå med på de, men de va iaf bra att dom lyckades övertala honom =) Sen blev de att sitta där och snacka lite skit innan vi drog hem.. Så lagade vi mat eller ja jag gjorde de, wille satt framför datorn och spela spel, så käka vi sen fick jag nå fnatt efter jag diskat och börja fixa under diskbänken så nu har jag sopsortering haha Snacka med Tina i telefon också och hon undra om jag va gravid men de är jag INTE haha... sen fixa jag i sovrummet med alla filmer som låg utspridda över hela golvet så nu går de att gå där inne utan att man trappar sönder nånting haha... Sen blev de iaf att hoppa i badet som vanligt, jag är verkligen inne i värsta bad perioden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar