fredag 26 februari 2010

10 år, tiden går fort



Passa på att hoppa in hemma för att ta en kopp te och vila i en kvart innan jag ska iväg och jobba igen, känner ingen ork till de över huvud taget, jag är trött har ont i huvudet ont så in i helvete i axlar och nacke gaaaah blir galen på de, så fort jag rör mig så smärtar de :/
Va hemma hos Lollo tidigare idag och käka lunch där efter att jag vart i Glanshammar och jobbat och vi kom fram till att vi måste ha 10års jubileum i höst, för de är så länge som vi känt varandra och dessutom har vi inte bråkat en enda gång under dom 10 åren, de kallar jag bra gjort ;) Man har så grymt mycke minen när man tänker tillbaka speciellt får högstadie tiden då vi gick runt i hiphop brallor och mössa, sket i lektionerna och festa jämt hehe
Va iaf kul att träffa henne va ju typ ett halvår sen sist men ändå så känns de som om de va igår vi sågs hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar