torsdag 11 februari 2010

mini lan hahaha

har äntligen kommit hem efter en lååång arbetsdag, eller ja egentligen kanske den inte va så lång bara jag som tycker eftersom jag är van att jobba kort dag på torsdagar hehe... Imorgon blir de också att jobba extra så börjag vid 10 och jobbar till 9 på kvällen kul att ha en sån lång dag på en fredag or not...

Jag har iaf lagt wille för en liten stund sen så hoppas på att han somnar snart så han orkar med hela dagen imorgon på dagis...

Nu ligger jag och jenny i en varsin ände av soffan och har mini lan som vanligt haha två personer och tre datorer ligger med en varsin i knät och den tredje lyssnar vi på musik på haha mobbat :P

Råka nog sola lite för länge igår också för nu har jag bränt sönder hela ryggen, rumpan, baksidan av benen och ansiktet helt galet va ont de gör. svider och bränner så in i helvete så kan knappt röra mig utan att de gör ont, stackars lilla mig hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar