måndag 1 februari 2010

1 februari


Äntligen hemma, shit va trist de är att jobba kvällar går hellre upp vid 5 på morgonen sen jobbar och kommer hem i tid för att hinna göra nå kul på kvällen men men de får väl funka de här...

Innan jag drog till jobbet så va jag iaf uppe hos tina en sväng haha min lilla nyfikna kärring haha :P vi spela iaf kort och satt och snacka lite och fika :) sen bar de av till jobbet jobba med madde nu ikväll och roligare människa att jobba med får man ju fan leta efter har alltid så grymt kul när man jobbar med henne, båda två är lika sjuka och flamsiga haha :) Idag så va vi Kung Madde och Prinsessan Sofie hahaha :P


Nu vet jag inte riktigt va jag ska hitta på men tror att jag ska kolla film eller så, men kan ju inte kolla från datorn för mitt ljud har blivit cp igen. så måste verkligen formatera den snart, ska nog fjäska lite för brorsan och se om han kan fixa de åt mig :P

1 kommentar:

  1. haahha ja jag är nyfiken min älsklings bejb hihiih.... ja får ju veta allt med hahaha.. :p oooh de e så skoooj.. LÖVE you

    SvaraRadera