tisdag 23 februari 2010

Dryg dag på jobbet!


Äntligen så har jag kommit hem efter jobbet, så jäkla dryg dag, de hade kommit massa grejer som jag beställt så jag va tvungen att plocka reda på de, sen så skulle jag torka ett sten golv och de gick verkligen inte att få de rent pga all salt som folk drar in, golvet blev iaf randigt och de spelade ingen roll hur många gånger jag bytte mopp de blev ingen skillnad iaf...

På förmiddagen idag så va jag hem till Tina och käka lunch, spela lite kort och hjälpte (eller rättare sagt tittade på) henne med att rensa sin garderob, de är bra att man är liten ibland för nu har jag iaf fått en del nya kläder som hade blivit för små för henne :) Tack så mycke gumman :)

Nu så vet jag inte riktigt va jag ska ta och hitta på, ska väl se om jag kan göra nått att äta innan jag svälter ihjäl...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar