måndag 8 februari 2010

Fullbokad

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, börja med att ja försov mig tur att Jenny ringde och väckte mig vip 8 så de va bara att få upp wille och få på och kläder sen rusa iväg till dagis för att sedan dra vidare på ett möte i örebro (lika drygt som alltid med möten sitter fan nästan alltid och nästan somnar) sen drog jag till mormor och fika en sväng och snacka massa skit haha alltid lika kul att prata av sig med henne :) Sen blev de lunch med Jenny och massa skit snack plus att vi hade ju bästa utsikten från vårat bord så vi satt och spana en hel del också :P haha så typiskt oss... sen drog jag tbax till Linde och upp till Tinis där hjälpte jag henne med att frosta ur frysen sen blev de fika och kortspel :) Sen va de dax att dra till jobbet och plågas en stund haha sen hämta jag Jenny och vi drog till statoil och köpte köööööörv hahaha sen upp till dagis och hämta wille och nu sitter vi här och nördar som vanligt hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar