lördag 6 februari 2010

Nu får de va slut på de här!!!

åhh jag blir så förbannat jävla trött och ledsen att se han bli sviken gång på gång jag fattar inte hur man kan leva med de på sitt samvete att de ska va så svårt att slå ett nummer och bara ringa och fråga hur de är med honom, men han verkar inte existera i hans värld, de är som han puttar bort honom för att inte se den smärta han orsakar för han. Jag är trött på att behöva ljuga och hitta på ursäkter om varför han inte hör av sig hela tiden och varför han inte kan träffa honom osv. ne nu jävlar ska de bli ett slut på de här... så på måndag så ska jag ringa de samtal som jag väntat på att göra hur länge som helst har skjutit på de för att jag nånstans viljat tro att de ska bli en ändring men nu har de gått för långt ..För nu fan räcker de han ska ut ur våra liv!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar