söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Idag så är de ju alla hjärtans dag och de känns så jäkla överskattat... Men men har iaf träffat Jenny en sväng idag innan hon drog till Arlanda för att åka till Thailand, den jäkla ungen jag är inte ett dugg avundsjuk haha, kommer sakna min raring för vem ska nu sitta och ta mig på tuttarna hahaha, jag får nog försöka hitta en vikarie haha :P
Sen så har jag vart med min kära Tina till Marieberg, de blev en riktig Sofie&Tina dag med massa skitsnack, mat och att gå och kika lite i affärer :) Riktigt mysigt, synd bara att de blir så sällan :/ Sen när vi vart där så drog vi till mamma och pappa och hämta Wille eftersom dom vart så snälla och vart barnvakt sen igår kväll :) Sen så tog Tina med Wille hem till sig medans jag fixade med lite annat.. Drog iaf hem till Tina och Nicklas när jag va klar med de jag skulle göra och då blev vi bjudna på tacos av dom riktigt gött sen va de skönt att slippa laga mat haha :P Drog iaf hem runt 21, när vi kom hem så la jag wille men han verkar inte vilja sova för han har inte somnat än :/ Och jag har liggat i badet, men de verka typ som de att de inte fanns så mycke varmvatten för de blev kallt ganska fort och de va ju typsikt för att jag frös som en liten gris haha... Ne nu ska jag ta och göra nått annat ha en fortsatt bra Alla ("v")-dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar