torsdag 18 februari 2010

så fel de kan bli


Haha de roligaste idag jag sitter och snackar med Tina i telefon och vi snackar om Pepsi som jag är hundvakt åt och hon frågar om de finns mycke mat kvar, och jag säger att de finns en hel del och berättar vilken påse med hundmat som jag har, och hon utbrister de är ju hundgodis hahaha... Och de tänkte ju inte jag på när jag hämta honom i all stress när jag va upp till dom och skulle väcka Nicklas och då frågade jag ändå Nicklas medans jag höll i påsen "Är de den här hundmaten?" Han svara typ "jaja de är den"
Sen dagen efter när jag gav pepsi mat så sa Wille "men mamma de där är ju typ hundgodis som man kan lägga i en pappersrulle sen kan han leka med den" Och jag svara typ "nej nej de är mat och den ska han inte leka med" Haha tänk så fel man kan ha jag ska nog börja dubbelkolla saker och ting när wille säger nått och jag tror inte att de stämmer haha...men de va ju ingenting som jag kollade på jag tog ju bara en påse med en hund på och jag har undrat varför pepsi springer runt med maten i munnen och leker med den.. haha men nu har han iaf riktig hundmat :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar