onsdag 17 februari 2010

De va på tiden

Kom hem typ vid 21 och de gick oväntat nog väldigt lätt att jobba fast jag bara sovit så lite..Sen jag kom hem så har jag inte gjort mycke, björn har vart här och hämtat sina saker (kanske va på tiden med tanke på att de är över en månad sen som de tog slut) Så just nu så ser de förskräckligt ut här inne måste fixa lite imorgon om jag hinner och om tina och nicklas blir utskrivna så att dom kan hjälpa mig ;) Kom iaf ut ur duschen för en liten stund sen och nu fungerar iaf varmvattnet som de ska, men ska väl inte säga för mycke för då börjar de väl krångla igen...Ne nu ska jag ta och göra en macka tror jag haha

1 kommentar:

  1. ja det var på tiden att han hämta sina saker, pepsi in action lalalalallaalalala kommer bli våran lilla vakthund alabama..

    SvaraRadera