måndag 4 april 2011

Ny skola

Hela den här helgen har jag spenderat i Nora, har vart en riktigt trevlig helg :)
Idag har Wille börjat i sin nya skola, de va meningen att jag skulle vart med honom fram tills lunch, men han anpassa sig bra och de första han gjorde när vi kom dit va att springa ut och leka med de andra barnen :) Sen va de samling och jag va med under den, sen så skulle dom gå till skogen och då verkade wille ha glömt att jag va med, så jag prata med hans lärare och dom tyckte att jag kunde gå hem eftersom de gick så bra, så jag fråga wille om de va okej för honom om jag gick hem och bara jaja hejdå och hade knappt tid att säga de. Känns iaf riktigt skönt att de gick så bra, hade vart nå så sjukt jobbigt om de hade vart tvärtom...
Så nu ska jag nog torka golven här hemma och bära ner lite skit i källaren innan jag ska hämta wille igen vid tio över ett :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar