måndag 25 april 2011

Jag börjar med att säga Glad Påsk så här lite i efterhand eftersom jag har vart dålig och inte skrivit dom senaste dagarna.. Jag har iaf haft en riktigt trevlig helg så tack till alla som bidragit till de :)

Blev något förbannad idag när jag kom hem, skulle sätta igång datorn och tror ni de gick? neeeeeeej så nu sitter jag här med min gamla mini dator som är typ världens drygaste, så imorgon blir de att knalla ner till expert och lämna in den och hoppas på att den går att fixa utan att allt ska försvinna ifrån den...

De har vart riktigt skönt med lång helg, men imorgon börjar vardagen igen, vilket jag inte är speciellt peppad på, men men de är bara att bita ihop och stiga upp när klockan ringer 04:45 usch är de verkligen normalt att gå upp så tidigt varje vardag morgon? hmm jag tycker iaf inte de... jag måste skaffa mig ett nytt jobb och de är snart!!!

Ne nu ropar sängen efter mig så är väl bara att försöka sova, är inte ett dugg trött men kan ju hoppas på att jag blir de när jag lägger mig!!

Natti natti

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar