måndag 11 april 2011

Äntligen är den här dagen över som jag har gått och vart nervös över, haft ont i magen för att jag inte ville att den skulle komma. fått hjärtklappning av bara jag tänkt på de... Men nu måste de sättas upp ett nytt datum för en ny sån här dag, jag blir så trött och irriterad på de, hela situationen känns så onödig på nå sätt men de är verkligen de här jag vill! Har iaf haft med min underbara tina som stöd och de känns jäkligt bra! Ne nog om de...

Wille va iaf hos mormor under tiden som jag va iväg (tack mormor för barnvakten :)) Han tyckte de va jätte kul att va där :) Dom hade fikat och spelat spel.. När vi kom hem så tog vi de lugnt och gjorde lite mat och kolla på en scooby doo film, wille är helt fäst vid honom och säger att han är scooby.. Hehe kommer ihåg när man va liten och kolla film med kompisar och man blev nästan osams om vem som skulle va vem i filmen, nu tänker man ju lixom herrgud alla kan ju va en person om de skulle va så, de är ju inget man behöver bråka om, annars kan man ju sätta på filmen på flera tv apparater så finns de ju helt plötsligt flera av samma person fast de är samma film... jäklar va jag svamlar, ska nog ta och lägga mig snart så att jag orkar gå upp 04.45 imorgon igen...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar