torsdag 7 april 2011

Idag efter att jag hämtade Wille i skolan så tog jag och han en promenad till Mejk i stormvädret, vi höll typ på att blåsa bort båda två :P Wille hade namnsdag igår så han fick pengar utav mormor så han ville köpa nånting :) Sen skulle jag köpa cigg och när jag står i kassan och skulle ta upp kortet så va de inte där.. så när jag och wille hade kommit hem va de bara för mig att knalla iväg igen och köpa cigg, blir så trött när jag lägger grejer på massa konstiga ställen och glömmer bort de...

Annars så har jag bara jobbat idag sen när jag kom hem så somna jag och vakna utav att madde stod och ringde på dörren så då blev de fika med henne.. jag vet inte hur många bullar vi tryckte i oss men de blev några stycken haha..

Jag va ju så duktig igår och ställde mig och börja baka :)

Nu är de bara fyra dagar kvar, blir mer och mer nervös för varje dag som går, har en känsla av att jag kommer ha världens hjärtklappning och typ känna mig svimfärdig men de kommer va skönt sen när allt är över, hoppas att allt går som de ska bara.. Är iaf ledig då, för jag skulle nog inte klara av att jobba jag skulle antagligen bara tänka på allt! usch usch usch...

pussisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar