söndag 10 april 2011

Grattis Pappa!

God morgon! Sitter hemma hos mamma och pappa och kollar disney dax med wille =) Vi har vart här hela helgen, vi åkte hit i fredags efter att vi hade vart hos tina och nicklas och grattat Nellie och Joline =) Och så fort vi kom hit så blev de strömavbrott vilket inte va så kul. JAg och wille hade planerat att kolla på film men de gick ju inte så vi fick sitta och läsa en bok istället :) Sen när han hade somnat så la jag mig i ett varmt bad och när jag badat klart så kom äntligen strömmen tillbaka, så då la jag mig och kolla film innan jag somna..
Igår så gick jag upp vid halv sju för att åka och jobba, sen när jag jobbat klart åkte jag till mamma och pappa igen så va jag så snäll och körde eric och anna till systemet sen hoppa vi in på maxi och köpte present till pappa :) När vi kom tbax från örebro så hjälpte jag mamma att städa altanen sen va jag så duktig och tvätt min bil sen dammsög jag den och torka ur den invändigt. Sen bytte jag även däck på den (helt själv) :P hehe så igår gjorde jag massa vettigt... Sen på kvällen så käka vi god mat :)
När wille hade somnat så la jag mig med datorn i knät och lyckades somna och pappa tjata på mig att jag skulle gå in och jag sa att jag skulle göra de men somna om på en halv sekund igen haha så jag sov i tv soffan hela natten, sen vakna jag vid halv sex imorse och efter de så har jag vaknat en gång i timmen innan jag gick upp vid halv nio typ, såå har käkat frukost och så nu.
I eftermiddag så kommer mormor och sen min moster hit så ska vi fira att pappa fyller år idag :)
Grattis pappa!!!

Ska väl ta och fixa i ordning mig lite och sen kanske jag skulle göra nå vettigt hehe

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar