söndag 17 april 2011


Idag så blev de en sväng till Marieberg med Tina och Nicklas där käka vi kinamat, såååå gött :P Och jag vet inte hur många vårrullar Wille käka han kommer nog se ut som en sån snart så mycke som han åt :P Efter att vi vart där hängde vi med till Nora så drog jag och Tinis och sola en sväng, blev bara att va där en snabbis för jag och wille har haft tvätt tid så va tvungen att åka hem till den... Sen så tog wille cykeln och jag gick så drog vi med oss Madde och käka glass :) De känns som de blivit en hel del glass nu på senaste tiden men de hör ju till att käka de när de är fint väder :) Sen blev de massa skit snack i solen :) Och nu ikväll så har jag inte gjort så mycke mer än att laga mat och diskat men nu efter maten så är de typ lika mycke disk igen så ska väl fixa de sen vika all tvätt också, puuuh orkar egentligen inte så får se om jag väntar med de tills imorgon..

Ne nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta bort den äckliga solarielukten hehe

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar