torsdag 28 april 2011

Idag efter att jag hämtat Wille på fritids så spela vi massa spel, så mysigt att bara ta de lugnt, spela och sitta och skratta tillsammans! Sen när vi gjort de ett bra tag så kom jenny hit och hämta oss så åkte vi ut i skogen en snabbis och släppte dogsen, sen blev de att åka till hemköp sen hem till mig så käka vi, potatissallad och kött och självklart tsatsiki till de :) Sen va de dags för jenny att dra och jobba.. Wille va ute typ från fem till sju så då passa jag på att dammsuga och diska och sånt tråkigt, sen håller jag på och tvättar också och då även en del av Jennys kläder pga att hon jobbar och inte har tid att tvätta haha..
Nu är de snart dags att springa ner en sista gång till tvätten, sen ska jag ta en lång och varm dusch, har fortfarande ont i halsen och huvudet har hållit på att sprängas typ hela dagen, så de blir ett par alvedeon och lägga sig så att jag orkar upp kvart i fem imorgon, skönt att de är fredag så de blir sista tidiga dagen denna vecka :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar