söndag 1 maj 2011

Jag kanske skulle ta och skriva lite om va jag gjort i helgen, i fredags så va jag och wille hemma och bara tog de lugnt och kolla film och spela spel :) Sen igår så kom jenny hit så gjorde vi oss i ordning och hon, wille och jag drog senare till mamma och pappa där vi grilla och gick och kolla på brasan :) Men fy så kallt de va ute så vi stod mest och huttrade... Eric, Anna, Simon och Jimmy va också där, alltid lika trevligt att träffa dom, de händer ju inte allt för ofta.. sen ännu lite senare så åkte jag och jenny och hämta Tina och ett gäng i nora och körde på dom sen blev de en tripp för mig och jenny till örebro så gled vi runt lite innan vi skulle hämta ytterligare ett gäng och köra på dom, men hade iaf en trevlig helg :) och idag har jag vart med mamma och handlat sen vart med jenny en sväng :) och nu ska jag snart sova så jaag orkar upp imorgon, eller först ska jag nog lägga mig och grina över att min dator först gick sönder sen telefonen och igår så tappa jag ljuddämparen på bilen så håller typ på att dö varje gång jag åker i den hahah


pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar