torsdag 19 maj 2011


Sitter hemma hos mamma och pappa med wille och glor på tv vi ska väl snart ta och åka hemåt igen.. Vi har inte gjort så mycke idag förutom att spelat lite wii... Igår efter att jag hämtat wille så spela vi spel och städa willes rum och byggde massa lego och när vi käka satt vi och kolla på skönheten och odjuret :) såå mys..
Igår när jag va och jobba så va de fyra ungar som kom springandes efter mig och ropa "sofie,sofie får vi se din tatuering" och innan jag hann reagera så va alla fyra ungarna framme hos mig och försökte dra upp tröjan på mig för att kolla på tatueringen haha så söta.

Ikväll när jag kommer hem så blir de att kolla på film och bara ta de lugnt, är fortfarande genom förkyld och har nå så sjukt ont i visdomstanden.. Blir galen på de snart..

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar