måndag 23 maj 2011


Tänkte bara skriva en snabbis innan jag går och lägger mig, men finns inte så mycke att skriva om egentligen mer än att jag har vart och jobbat sen vart med Jenny en sväng innan jag gick och hämta Wille i skolan, nu är de inte långt kvar för honom den här terminen. Sen i höst börjar han ettan kan inte fatta att tiden går så grymt fort känns som om jag fick honom igår typ.. Sen så blev de en promenad med Madde och lilla Celia medans Wille cyklade :) Mycket trevligt blir ju inte allt för ofta man träffar henne... sen kom jenny hit så fixa vi med massa kort och klistra in i ett album :D Och nu kom hon nyss förbi igen eftersom senilkärringen glömt sina cigg haha...
Nu är de dags för mig att sova, har längtat efter att gå och lägga mig sen jag gick upp imorse :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar