söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Måste ju börja med att skriva grattis på morsdag till alla mammor men bara så ni vet så är min mamma den bästa :)

Tänkte bara skriva lite snabbt om va vi har gjort idag, jag börjar bli sjukt trött och måste sova så jag orkar upp imorgon!
Dagen börja med att jag och Wille gick upp hyfsat tidigt, då fick jag paket utav honom, jag fick ett jätte gulligt nattlinne som är som en megastor t-shirt, den är knallrosa sen så står de världens bästa mamma på, jätte söt va den :) Tack min lilla älskling!
Sen va de dags för fotbollsträning, vädret va ju inte de bästa de va mulet och blåste kallt som satan, men va gör man inte för att få se sin lilla skrutt springa efter bollen;) stod där iaf i över en timme och höll på att frysa röven av mig men inte klagar jag för de:P Sen va de bara att åka hem och duscha och göra oss i ordning fort som tusan innan de va dags att dra hem till mamma och pappa för att sen åka vidare in till Örebro och käka på den Grekiska kolgrillen med massa släkt :) Jätte trevligt och hur god mat som helst :) Sen blev de att gå upp en sväng till mormor och fika där innan jag, wille, mamma och pappa drog hem till dom igen :)
Sen har vi inte gjort så mycke :P

ne nu är de dax att sova, slänger upp några bilder från idag också!!

natti natti pussisar
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar