söndag 22 maj 2011


Idag så känns de som om jag har hunnit med mycke, först vart med Wille på träning sen efter de så drog jag wille och jenny ut till rävgången och grilla korv och bara chilla (jag lyckades dessutom bränna både näsa, kinder och axlar i solen) Sen drog vi in till örebro och satt och käka glass och kolla på folk, tänk att de kan va så roande att göra de :) Efter de så körde Jenny hem mig och wille till mamma och pappa så fika vi. Jag och mamma drog även in till maxi och köpte (eller ja mamma va de som köpte) ett par nya jeans till wille sen tre nya tröjor till honom :) Nu har han verkligen kommit in i en växtperiod så allt blir förlitet på typ två sekunder känns de som hehe... Sen hem till mamma och pappa igen och käka mat och grilla marshmallows :P Har iaf vart en riktigt mysdag idag :) Nu ska jag slänga på en film innan de är dags att sova!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar