lördag 7 maj 2011

G-vik och lördagsmys :)

Dagen börja med att jag vakna vid sex i morse sen så tänkte jag "äh jag kan ju sova till halv sju" men inte så smart tänkt utav mig för pappa kommer in och väcker mig vid sju och frågar om jag inte skulle gått upp vid halv sju så jag får panik stressar i mig frukost och sätter på mig kläder super fort för att hinna i tid till jobbet, jag skulle va i frövi och börja jobba vid halv åtta så jag är där strax efter, men då va han som skulle öppna försenad så fick stå där en kvart och vänta på att han skulle komma, känns ju lagom drygt när man stressat som en dåre...
Efter jobbet så drog jag hem till Emelie så drog hon, jag, emil och hovsta till g-vik och bada, så va där typ hela dagen så nu har blåmärken på typ halva kroppen efter allt åkande i forsen och rutchkanorna (stavas?) :P De va ganska kul att åka dit va hur länge sen som helst som jag va där sist, synd bara att jag fortfarande inte är helt frisk så va väl inte direkt så social haha... men men så kan de va :P
Sen efter de så drog jag hem till mamma och pappa och satt där ett bra ta innan jag och wille åkte hem.. När vi kom hem så käka vi sen så blev de film mys i soffan med cola, popcorn och massa godis :) När filmen va slut så gick wille in i sin säng och la sig och somna på typ två sekunder jag hann knappt att säga godnatt till honom så han lär vart helt slut....
Nu ska jag strax slå på en film sen gå och lägga mig är helt slut efter den här dagen :)

Igår kväll när jag skulle sova så kom Bubblan och la sig hos mig och va hur kelig som helst gud va jag saknar min lilla kisse ibland, skulle bra gärna vilja ta hem henne, men ska inte göra de eftersom jag vet att hon inte trivs i lägenhet så hon har de bättre hos mamma och pappa...
Pussisar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar