lördag 28 maj 2011

Bakat :)

Just nu ligger jag i badet och tar en öl och uppenbarligen så nördar jag vid datorn samtidigt!
Natten till idag så sov jag och Wille hemma hos mamma och pappa för igår kväll så åkte vi hem till min kusin Simon som fyller myndig på onsdag, kan inte fatta att tiden går så fort känns bara som nått år sen då vi satt uppe i stugan och mamma sa "humlan från kumla" och simon vek sig av skratt varje gång hon sa de och jag vet inte hur gammal simon va då kanske 3-5 år? eller nå sånt! Efter att vi vart hemma hos dom och käkat och fikat igår så åkte jag mamma och pappa och wille hem till mamma och pappa, wille somna på nästan en gång så jag, mamma och pappa tog ett varsitt glas vin och kolla film :)
Idag iaf efter att jag vakna så käka jag frukost sen drog jag ut och sprang, japp du läste rätt jag sprang faktiskt idag, så ett stort kors i taket!!
På vägen hem så hade jag och wille dejt med jenny och dogsen i skogen så dom fick springa av sig lite, men varken hon eller jag va speciellt sociala så vi satt mest och kolla rakt fram helt knäpptysta haha...


När vi kom hem så ställde sig jag och wille och börja baka de sluta med att vi hade bakat havreflarn, sockerkaka, muffins och en ljus kladdkaka (ser bränd ut på bilden men de är bara riven, smält choklad över den;))

Sen nu ikväll så har jag och wille kollat på film och fikat! Såå mys :) Vi kolla på Rio eller va den hette, grymt rolig film iaf både jag och wille höll på att skratta ihjäl oss flera gånger haha..

och nu så har wille somnat och jag sitter som sagt här i badet och bara tar de lugnt!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar