lördag 16 april 2011


Måste börja med och skriva grattis till mamma som fyllde 50 igår, men de blev inge firande eftersom hon och pappa drog till ibiza :P hehe

Igår blev de en chill kväll, sitta hemma och dricka vin med några kompisar :) Och idag så träffa jag maddde och mika en stund så gick vi och käka glass och snacka massa skit, sen blev de att dra till tina så sola vi innan vi åkte och hämta wille, sen tbax till tina och käka taco sen har vi haft en super trevlig kväll med massa godis, chips, cola och typ hundra skrattanfall :) Sen har vi spelat massa kort och snacka massa skit :D

När vi kom hem så somna wille på två röda sekunder så han måste vart väldigt trött lilla skrutten :)

Ne nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen lägga mig och glo på en film som jag troligtvis bara kommer se 5 minuter av innan jag somnar :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar