onsdag 27 april 2011

Igår efter att jag slutat jobbet så åkte jag hem till Jenny och skulle väcka henne men hon låg redan vaken och glodde in i väggen så jag drog upp henne så fick hon följa med och hämta wille, när vi gjort de så åkte vi ner till expert och lämna in min dator och dom prova med andra laddare för att se om de va den som de va fel på men icke datorn va fortfarande lika död så nu har dom skickat in den på lagning så om ca två veckor skulle jag få tbax den, så får sitta med min mini tills dess...


Idag är jag piss trött och har ont i halsen och i huvudet, så funderar på om jag och wille ska bädda ner oss i sängen och glo på film.. Just nu känner jag för att inte göra nånting..

Måste ju ta och gratulera Madde och Mika också till lilla bebisen som kom igår kväll en liten tjej blev de :) Massa grattis kramar till er!!

Ne nu blir de nog att vila lite!

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar