lördag 26 mars 2011

Nu ligger både wille och Nellie och sover så sött, och jag vakna nyss, vi gick och la oss vid halv åtta typ sen så sa jag vi tävlar vem som somnar först och jag tror nästan att jag vann den tävlingen haha sen vakna jag vid halv ett, och då ligger wille nere vid fötterna och Nellie intryckt i min armhåla haha... Usch känns inte ett dugg bra att jag somna så tidigt för nu är jag hur pigg som helst igen usch... Men vi har iaf haft en mysig dag/kväll. Först när Tina och Nicklas kom hit med Nellie så hade jag bakat rulltårta så då blev de fika sen när dom åkt så ville kidsen bada så då gjorde dom de en bra stund sen har dom kollat på film och ritat undertiden som jag laga mat, de blev taco och efter de kolla vi på Alvin och gänget och käka massa godis :) Sen har vi inte hunnit med så mycke mer innan vi somna alla tre.
Jag måste försöka att somna om igen snart för de här går inte att sitta vaken halva natten, då kommer jag va helt död imorgon..

Natti natti

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar