måndag 21 mars 2011

Känner mig lätt irriterad på typ allt och alla just nu, men de beror väl antagligen på att jag sover så fruktansvärt dåligt, vaknar varje gång jag rör mig pga att jag va klantig och ramla och smällde i revbenen så satt på akuten i över tre timmar igår, fast jag ringt och bokat en tid innan.. Men röntgen visa inget så de va bara en kraftig smäll så tur i oturen.. Blev iaf sjukskriven en vecka så hoppas att de hinner att gå över tills dess...
Jaha va har man gjort idag då? Va ute och gick med Madde en sväng imorse, sen har jag typ bara vart hemma, har inte kunnat gjort så mycke heller... Åhh blir trött på folk, en hel jävla dag åt helvete hade ju kunnat åkt och hälsat på nån men men.. äh ska sluta avreagera mig här nu... Måste snart ner till tvätten..

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar