tisdag 15 mars 2011

Idag har vart en lång dag, med massa jobb och möten. Så hann jag inte göra ett sälle innan jag skulle hämta Wille så då tog jag och Jenny en promenad i de fina vädret men vovarna :) Efter de blev de att gå upp till mig en sväng och snacka lite skit innan de va dax att hämta Wille bus :)
Wille va så trött efter skolan så han somna i bilen på väg hem till mamma och pappa hehe, sen va de dax för mig att åka iväg och jobba igen. Och när jag kom tbax till mamma och pappa igen så hade mamma gjort mat och de va ju inte helt fel, va hur hungrig som helst när jag kom dit igen. Sen fixa jag till mitt Cv så nu är de äntligen klart, så bara att börja söka jobb nu då :) Känner att jag vill prova på nå nytt och tror de kan va bra med miljöombyte :)
På vägen hem så somna Wille i bilen igen, han måste vart hur trött som helst idag för när vi kom hem så tog de inte mer än fem minuter innan han somna igen hehe... Nu är de snart dax att hoppa in i duschen så ska jag väl gå och lägga mig tidigt ikväll och hoppas på att jag är utvilad imorgon bitti, är så sjukt trött på morgonen nu för tiden så fattar inte va de är med mig...

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar