onsdag 23 mars 2011

Wiiie!!!

Idag har jag äntligen fått min efterlängtade soffa :) Världens bästa pappa va och handla den åt mig och han körde hit den också :) Tack, tack, tack, tack igen!! Sen fick Mika komma hit och hjälpa honom att bära medans jag stod och kolla på :P Hehe tack igen för hjälpen. Sen kom tina och Nicklas förbi en snabbis på en cigg, usch vi träffas allt för sällan nu för tiden..
Annars så har jag och Wille vart och hälsat på i Brotorpskolan där wille ska börja och han verka tycka att de va en bra skola sen så hade han redan två kompisar från hans gamla dagis i sin nya klass, så de känns ju lite bättre att han vet vilka ett par är... Usch tycker inte om sånt här men de är nog jag som är mest nervös Wille verkar tycka de ska bli kul och spännande att börja ny skola, och de är ju huvudsaken att de känns bra för honom :)
När wille va i skolan i förmiddags så passa jag och Jenny på att gå en promenad idag med för att försöka gå bort träningsvärken från igår haha...

Nu ska jag nog mysa ner mig i min nya soffa framför en film :)

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar