söndag 6 mars 2011


usch är så sjukt trött, har inte sovit nå bra alls dom senaste nätterna, måste ta och skärpa till mig och gå och lägga mig i tid i fortsättningen. Igår så va jag bara hemma nästan hela dagen, Jenny va här och låg och sov i sängen typ halva eftermiddagen haha såå socialt :P Wille va också jätte trött igår så han låg och kolla på massa scooby doo filmer :) Tycker de är så sött när han kollar på film och är helt inne i den så de knappt går att prata med honom hehe...
Imorgon så är de dax för jobb igen, känner mig inte speciellt peppad på de, men men de är bara att bita ihop, tror jag skulle behöva en veckas semester eller så och vila upp mig lite så att jag får lite ny energi och ork..
ska snart ta och fixa lite frukost, ska bara vänta på att lilla wille vaknar, hehe trötter nr ett ;P

Min finaste lilla älskling va skulle jag göra utan dig? Mamma älskar dig över allt!!!

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar