måndag 28 februari 2011


Jäklar va jag och Jenny vart duktiga idag, vi va upp till sommarstugan efter att jag slutat jobbet för att hämta min mikro som jag hade ställt där uppe, problemet va bara de att de inte va plogat så vi fick pulsa i en halvmeter snö i typ en kilometer innan vi kom fram sen hela vägen tbax bärandes på mikron dessutom, de lär sätt jävla roligt ut så de va tur att ingen såg oss haha.. de va nog första och sista gången som jag gjorde de. Men men bara att se de positiva i att få lite motion :P

Har hämtat lill skrutten i skolan också så nu ligger han i badet så väntar bara på att han ska bli klar så jag kan hoppa in i duschen för sen ska vi åka iväg och fixa lite :)

Sååå skönt imorgon så flyttar vi också :) wiiiehooo :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar