lördag 5 februari 2011

Fasiken va seg jag är idag, blev både strömpis och harrys igår med bäst tina och jag hade en riktigt trevlig kväll med massa trevligt folk :) om man bortser från en cp vakt som tog tag hur hårt som helst i min arm och drog bort mig och sa att han skulle kasta ut mig om jag ställde en flaska till på golvet, vilken idiot man behöver ju lixom inte ta så hårt att man får blåmärken.. sen på natten så kom iaf jenny och hämta oss, så rart utav henne :)

idag har de inte blivit mycke gjort, jag wille och jenny har liggat och kollat på askungen fast jag och jenny såg inte speciellt mycke eftersom vi somna haha.. sen har vi tryckt en pizza i kväll men vi va inte så hungriga som vi trodde, vi delade på en alla tre och ändå blev de kvar hehe..
nu ikväll blir de lugnt och kolla film och mosa i sig massa chips :P

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar