onsdag 16 februari 2011

idag har jag jobbat med bästaste madde och när vi va på jobbet så blev vi bjudna på semlor vilket inte va helt fel :) Alltid lika kul att jobba med den tjejen..
Annars idag så har jag och jenny tvättat och lagat korvstrågan med ris :) och nu i kväll så har vi rensat mina kläder och vi fick ihop två ullaredspåsar med skit haha. Skönt att få lite rensat men jag får typ alltid sån ångest när jag ska kasta kläder, de spelar ingen roll om de är sånt som jag inte använder, de är typ alltid samma ändå hehe.. så de blir att åka och kasta de imorgon så att jag inte hinner ångra mig :P

Igår så jobba jag massa extra, så skönt att få lite bättre lön än vanligt nån gång, så wille va på fritids både före och efter skolan så han va helt slut när han kom hem, de är tur att han trivs så bra på fritids och att han tycker de är kul annars skulle jag aldrig låta han va där så länge när jag jobbar extra..

Usch jag börjar bli grymt seg plus att jag har ont i ryggen efter att vi satt och rensa kläder..

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar