måndag 14 februari 2011

Glad alla hjärtans dag :)


Glad alla hjärtans dag på er allihopa!!
Idag efter jobbet så va jag och Jenny in till Örebro, jag skulle kolla om de gick att förlänga mitt abonnemang och se om jag kunde få ut en ny telefon i samband med de, men de visa sig att jag måste vänta enda till maj innan jag kan göra de, så drygt... Jag kunde gjort de nu om jag hade viljat men då hade jag vart tvungen att betala 300 extra i månaden fram till september och de har jag ingen större lust med... efter de så gick vi och kolla runt lite sen köpte jag alla hjärtans dag present till min lilla älsklings wille :) Innan vi åkte till Linde igen så åkte vi förbi verre en sväng .
Sen blev de att hämta wille och ändra hans tider för imorgon på fritids, för då blir de att jobba extra för mig :)

Åhh jag blir snart galen på de här med att leta lägenhet, hittar ju typ ingen och dom jag hittat har den innan tackat ja till den, såå typiskt. Va och kolla på en jätte fin lägenhet nere på stan också som jag verkligen fastna för, synd bara att hyran inte passa min ekonomi annars skulle jag tagit den direkt. Ne de här börjar verkligen bli tröttsamt jag kan ju inte bo hos jenny resten av livet haha då skulle vi nog slå ihjäl varandra tillslut haha :P

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar