fredag 18 februari 2011

Lek och bus :)

Idag efter jobbet så kom Tina och hämta mig så åkte vi och hämta Wille och sen Nellie så drog vi till lek och buslandet med dom, och gud va vi sprungit, hoppat och klättrat efter dom, hehe de är alltid lika uppskattat att vara där :) Sen blev de fikapaus innan de va dax igen :P På vägen hem blev de att hoppa in lite snabbt på coop så jag kunde köpa ny mössa åt wille eftersom den andra har han ju lyckas tappat bort i skolan.. Sen blev de att åka hem till Tina så kidsen kunde leka lite till medans jag och tina spela kort och snacka skit... och som vanligt så "mobbar" nicklas mig för mina misstag haha men de är ju kul att han kan roa sig med de haha...
När jag och Wille skulle hem så fick jag köra en jäkla 240 som skulle dom skulle ha upp till linde så dom tyckte de väl va perfekt att jag kunde köra upp den, vilket jag tyckte va mindre kul haha men men nu har dom fått upp den hit iaf och de gick ju hyfsat bra att köra den förutom att de va ganska skämmigt att åka runt i den haha...
och nu sitter jag och Jenny och tråkar vid en varsin dator.. hmm undra va man ska ta och hitta på?
Får iaf tbax min gamla ford i helgen också, skönt att ha egen bil igen så att jenny slipper agera privat chaufför hehe :P

pussiar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar