måndag 8 mars 2010

vårdcentralen

Va ner till Vc och fick sitta där i typ en timme och vänta innan jag fick komma in, jag har tydligen feber, förhöjd sänka sen va de nå mer.. och den jäkla läkaren som undersökte mig börja knacka på ryggen som jag har piss ont i så jag skriker typ rakt ut haha... hon konstatera iaf att jag har njurbäckeninflammation så nu blir de att käka medicin i 10 dagar, och jag är sjukskriven iaf tills på onsdag ska även till vc igen på onsdag och om de inte blivit bättre så förlänger hon sjukskrivningen... Åhh blir så trött på att va hemma, kommer ju klättra på väggarna...

Va iaf med Jenny och Verre och Käka på 37:an mhmhmh sen så skulle vi sola men de fick inte jag göra pga medicinen så jag fick sitta där och vänta vilket va mindre kul... och nu har jag kommit hem till Jenny så sitter här och drygar nu

pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar