fredag 5 mars 2010

Dagens i-landproblem

Nu har jag vart duktig och tvättat allt sen har jag vikt in allt också och jag fattar inte vart alla strumpor tar vägen, de måste va tvättmaskinens favoriträtt för vart skulle dom annars ta vägen och de inte är maskinerna som käkar upp dom? Trött blir jag på de iaf när de alltid fattas en strumpa, de kan inte va båda två som försvinner, nej då alltid ska de bara va den ena ur ett par..

Tina och Nicklas va här en sväng förut också och hade med sig massa gott fika, men enligt Tina så är jag bortskämt för att jag bara tog en bit, hmm fatta inte riktigt va hon mena med de, men men iaf så kan jag ju inte käka massa när jag redan är proppmätt haha... Är iaf glad att du är hemma igen raring :) Nu måste du ta de lugnt annars kommer jag och kidnappar dig och låser in dig nånstans så att du måste ta de lugnt ;) hehe

Ne nu ska jag nog ta och packa willes saker så jag kan åka och lämna honom hos mamma och pappa :)

Pussisar

1 kommentar: