fredag 26 mars 2010

Så sött :)


Godkväll lite dålig uppdatering av mig här på senaste tiden... men har ju jobbat massa med min gull madde :) Sen har jag haft fullt upp och vart sjukt trött.. Idag jobba jag hela förmiddagen med madde sen på eftermiddagen så jobba jag med tick.. Trodde fan att jag skulle somna stående på jobbet men lyckades hålla mig vaken iaf... sen blev de te hemma hos madde med henne och walter.. åkte hem snabbt och packa ihop lite grejer sen blev de att dra till frövi med min bästa tina och käka pizza.. är fortfarande sjukt mätt... sitter iaf hemma hos mamma och pappa nu och ska väl åka in till örebro om en stund och hämta min kära mamma eftersom jag är en sån bra dotter :P ahahah...

Måste ju berätta att Madde har tatuerat in "Bästa Sofie" på sitt ben, hehe så smickrande eller va man brukar säga tycker iaf de va hur gulligt som helst att hon gjorde de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar