måndag 15 mars 2010

Lunch - check


Nu är man mätt som en plätt igen har käkat ugnstekt falukorv och makaroner mhmhmh jenny kom även hit och snodde lite mat hehe de lilla lata fettot som aldrig lagar egen mat hahah ;) Innan jag ställde mig och laga mat så passa jag på att färga min utväxt så nu ser jag inte kal ut på huvudet längre hehe.. de är nog de som är de värsta när man är så blond egentligen och sen har mörkt och när de börjar växa ut de ser ju förjävligt ut... hehe..
Willeplutt fick världens utbrott när vi satt och käka jag sa åt honom att sätta sig på sin plats och äta upp och om han va färdig så kunde han ta bort sin tallrik och gå ifrån köket och när jag säger de så slår han dövörat till och låtsas som om han inte hör nånting så jag höjer rösten och säger william lyssna.. då får han frispel slår omkring sig och springer in på sitt rum och smäller igen dörren, han är så grymt trotsig just nu min lilla plutt...men men de lär ju gå över nån gång så de är bara att bita ihop ;P hehe

Pussisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar